OBSŁUGA INFORMATYCZNA

Profesjonalna i efektywna obsługa informatyczna świadczona przez doświadczoną kadrę inżynierską posiadającą odpowiednie doświadczenie i gruntowną wiedzę z zakresu IT, telekomunikacji oraz elektroniki.

Nasze usługi dedykowane są firmom i instytucjom, które chcą mieć dostęp do nowoczesnych rozwiązań teleinformatycznych oraz fachowej pomocy informatycznej. Dzięki umowie serwisowej zyskują Państwo czas i pieniądze, a koszy usługi informatycznej będą niższe niż w przypadku zatrudnienia informatyka na etat.

Specjalizujemy się w instalowaniu, wdrażaniu i zarządzaniu: sieciami komputerowymi, serwerami, stacjami roboczymi, dedykowanego oprogramowania. Naszym klientom zapewnimy wsparcie w postaci 24/7/365,a nasze zobowiązania realizujemy w oparciu o wizyty serwisowe w siedzibie klienta oraz zdalne wsparcie.

Do dyspozycji naszych kontrahentów udostępniamy niezbędne narzędzia oraz platformy komunikacyjne w tym system HELPME - platforma zgłoszeń problemów informatycznych.


Powierzenie nam obsługi informatycznej Państwa firmy spowoduje wzrost efektywności prowadzonej działalności gospodarczej. Dzięki stosowanym przez nas najnowszych rozwiązań w dziedzinie IT, Państwa firma zapewni sobie bezpieczeństwo i niezawodność działania całej infrastruktury.

Zlecenie Nam obsługi informatycznej to także konkretne oszczędności w porównaniu do zatrudnienia informatyka w firmie - oszczędności sięgające 40 %.

MONITORING

Oferujemy profesjonalne systemy monitoringu wizyjnego CCTV. W ofercie posiadamy kompletne rozwiązania spełniające najwyższe wymagania. Projektujemy i wdrażamy w pełni funkcjonalne i zaawansowane technologicznie systemy wizyjne.

Posiadamy w ofercie również rozwiązania dla domu.

KONTROLA DOSTĘPU I REJESTRACJA CZASU PRACY

Świadczymy także usługi projektowania, wdrażania systemów: Rejestracji Czasu Pracy i Kontroli Dostępu. Przeprowadzamy szkolenia w tym zakresie oraz sprawujemy opiekę serwisową nad całym systemem. Nasze systemy zabezpieczają przed nieautoryzowanym wejściem oraz dają możliwość kontroli czasu pracy pracowników.

Aby dowiedzieć się więcej napisz do nas.

Informacje:

Przerwa w systemie HD
Prace serwisowe w systemie zgłoszeń HelpDesk. Przerwa od 22-23
Wdrożenie CSA
Uruchomienie u jednego z klientów centralnego systemu antywirusowego ( serwery + stacje robocze ).
Przenosiny
Przenosiny serwerowni do nowej lokalizacji.